Direktlänk till inlägg 21 december 2010

julångest

Av åsa - 21 december 2010 12:04

har haft stans ångest nu i 2 dagar...längtar så efter julen ska bli så mysigt. MEN den ger mig sådan ångest. alla förväntningar känslor inför julen  jobbiga just nu. pengarna räcker inte till å jag önskar att tomten kunde komma med lite pengar så jag kan köpa det jag vill utan att titta på prislappen så noga. min ångest kväver mig just nu!!

vill verkligen kunna njuta fullt ut av julen.

det ger mig tårar i ögonen av att inte kunna ge allt känslomässigt just nu.

snälla tomten ge mig ro i själen

 
 
Ingen bild

den goda fe´n

22 december 2010 19:13

Upp men hakan nu lilla vän.
titta inte efter sånt du saknar utan se istället på det du har. Du har två fina underbara barn som älskar dig oavsätt dina misstag du gjort. Allt kan inte köpas för pengar, ge dom en trygg mysig varm och rolig julafton men mycket skratt istället så ska du se att den julklappen kommer dom bära med sig mycket längre än de döda ting man köper.
Ett minne varar för livet Åsa glömm inte det ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av åsa - 19 september 2013 20:57

   I’ll live for you, I’ll breathe for youI’ll be for you I can hear above the noiseThere is something on the windAnd behind your eyes I can see the pain I am not a shallow seaI run deeper than you thinkAnd I will not leave ...

Av åsa - 19 september 2013 20:44

   

Av åsa - 27 augusti 2013 20:32


 

Av åsa - 27 augusti 2013 18:52


ja det var verkligen inte igår jag var inne å skrev.... mycket har hänt...lite klokare...NOOOTTT...lite äldre...lite visare...mer livsglädje..... JAAAAA...... ska nu försöka börja skriva igen...vet bara inte vart jag börjar... 26 kg mindre......

Av åsa - 12 april 2012 18:23

 ställer mig på vågen å inser att 16,5 kg!!!!!!!!!!!!!! mindre är jag lyckan är total. jag har för första gången i mitt liv uppnått mina mål #gå ner i vikt #flytta från nynäs #att kunna säga ifrån #att kunna säga positiva saker om mig sjä...

Instagram

 

Fråga åsa

32 besvarade frågor

läsbart


Ovido - Quiz & Flashcards