Direktlänk till inlägg 12 april 2012

yes yes yes

Av åsa - 12 april 2012 18:23

 ställer mig på vågen å inser att 16,5 kg!!!!!!!!!!!!!! mindre är jag

lyckan är total.

jag har för första gången i mitt liv uppnått mina mål

#gå ner i vikt

#flytta från nynäs

#att kunna säga ifrån

#att kunna säga positiva saker om mig själv

#att se det positiva före det negativa


allt flyter på med storm steg.......men måste ibland hejda mig för att ej falla.

att lyssna på kroppen å tänka på hälsan.

DAMN vad bra jag är!!!!!

  

 
 
Mikael

Mikael

12 augusti 2012 18:54

Heej!

Förlåt om jag stör, men tänkte bara fråga om jag kan få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg men inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

http://forum.modekampanj.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av åsa - 19 september 2013 20:57

   I’ll live for you, I’ll breathe for youI’ll be for you I can hear above the noiseThere is something on the windAnd behind your eyes I can see the pain I am not a shallow seaI run deeper than you thinkAnd I will not leave ...

Av åsa - 19 september 2013 20:44

   

Av åsa - 27 augusti 2013 20:32


 

Av åsa - 27 augusti 2013 18:52


ja det var verkligen inte igår jag var inne å skrev.... mycket har hänt...lite klokare...NOOOTTT...lite äldre...lite visare...mer livsglädje..... JAAAAA...... ska nu försöka börja skriva igen...vet bara inte vart jag börjar... 26 kg mindre......

Av åsa - 8 april 2012 13:14


älska glömma och förlåta är tunga ord..... otroligt jobba med alla tre...    som sagt igår fick denna vän allt jag burit på allt för länge alla ord å svordomar och skit. med lättnad och en migrän på ett antal timmar, och på köpet spytt lika m...

Instagram

 

Fråga åsa

32 besvarade frågor

läsbart


Skapa flashcards