Direktlänk till inlägg 6 december 2010

färgning

Av åsa - 6 december 2010 17:28

jappp brunt blev det sitter nu med hårfärgen i ....dessutom de nya raggsockorna jag fyndade idag...

annars har jag jobbat idag tiden bara flög iväg idag känndes som jag inte fick något gjort alls men tydligen fick jag det. förkylningen sitter i ännu. men känner mig piggare. handlade de första klapparna idag.


    

 
 
Mathilda, 18 år & mamma till Amelia

Mathilda, 18 år & mamma till Amelia

6 december 2010 19:56

Hej! Jag läste på min sambos systers blogg om att du hade gjort en bloggheader till henne och det blev jättefin! Det jag undrade var att om du kan göra en header till mig med? Min blogg ser inte bra ut just nu och en fin header skulle vara underbart! :) Kram

http://mathildaahokangas.bloggplatsen.se

 
IL

IL

11 december 2010 00:18

Hej!

Det bruna passar jätte bra till dina blå ögon :) Men du passar i blont också... Skönt att kunna varijera :-D Ha en trevlig helg! :)

http://il.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av åsa - 19 september 2013 20:57

   I’ll live for you, I’ll breathe for youI’ll be for you I can hear above the noiseThere is something on the windAnd behind your eyes I can see the pain I am not a shallow seaI run deeper than you thinkAnd I will not leave ...

Av åsa - 19 september 2013 20:44

   

Av åsa - 27 augusti 2013 20:32


 

Av åsa - 27 augusti 2013 18:52


ja det var verkligen inte igår jag var inne å skrev.... mycket har hänt...lite klokare...NOOOTTT...lite äldre...lite visare...mer livsglädje..... JAAAAA...... ska nu försöka börja skriva igen...vet bara inte vart jag börjar... 26 kg mindre......

Av åsa - 12 april 2012 18:23

 ställer mig på vågen å inser att 16,5 kg!!!!!!!!!!!!!! mindre är jag lyckan är total. jag har för första gången i mitt liv uppnått mina mål #gå ner i vikt #flytta från nynäs #att kunna säga ifrån #att kunna säga positiva saker om mig sjä...

Instagram

 

Fråga åsa

32 besvarade frågor

läsbart


Ovido - Quiz & Flashcards