Direktlänk till inlägg 20 november 2010

bilolycka

Av åsa - 20 november 2010 12:57

som ni ser på rubriken var jag med om en allvarlig trafikolycka igår kväll!!! hade verkligen ängla vakt då vi alla fyra e hela skinnade å mår efter om ständigheterna bra. vi kom i en kurva å halkade av vägbanan, vi voltade å hamnade upp å ner. värsta jag varit med om  e ännu i chock.fattar inte vad som skettt egentligen.fick åka ambulans in då de inte visste om vi hade skador eller ej. så sen satt vi på ks till 02.30 ca. ena tjejen fick ligga kvar för obsservation då hon hade så ont i nacken, å den andra fick sy på armen annars så klarade jag å den tredje tjejen oss utan skador. men idag har jag ont i varje kroppsdel speciellt nacken.så idag blir det vila på tapeten. så ni som beställt headers ni får vänta till måndag. har ingen lust till att göra just nu

          

 
 
Emy Rydén

Emy Rydén

20 november 2010 14:57

nej, vad hemskt! hoppas du mår bättre snart!

http://emyz.bloggplatsen.se

åsa

20 november 2010 15:03

mår bättre men har ont överallt

 
Ida OlofssoN

Ida OlofssoN

20 november 2010 20:26

HeY! Ja lovar dig att du hittar något intresse som passar dig i min blogg! Tillexempel: Foto, mode, musik, resor, film, tävlingar lr helt enkelt andras vardag. Du blir inte besviken!
o förresten, ja kollade ju din ;)

/ www.ffokus.bloggplatsen.se

http://www.ffokus.bloggplatsen.se

 
Tizia

Tizia

20 november 2010 23:40

Usch va hemskt!!!! =/ Men tur att ingen blev allvarligt skadad!!!

http://tizia.bloggplatsen.se

 
Micke

Micke

21 november 2010 16:27

Usch... Krya på dig vännen. Klappar Ängeln på axeln... Kramar om

http://tomten.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av åsa - 19 september 2013 20:57

   I’ll live for you, I’ll breathe for youI’ll be for you I can hear above the noiseThere is something on the windAnd behind your eyes I can see the pain I am not a shallow seaI run deeper than you thinkAnd I will not leave ...

Av åsa - 19 september 2013 20:44

   

Av åsa - 27 augusti 2013 20:32


 

Av åsa - 27 augusti 2013 18:52


ja det var verkligen inte igår jag var inne å skrev.... mycket har hänt...lite klokare...NOOOTTT...lite äldre...lite visare...mer livsglädje..... JAAAAA...... ska nu försöka börja skriva igen...vet bara inte vart jag börjar... 26 kg mindre......

Av åsa - 12 april 2012 18:23

 ställer mig på vågen å inser att 16,5 kg!!!!!!!!!!!!!! mindre är jag lyckan är total. jag har för första gången i mitt liv uppnått mina mål #gå ner i vikt #flytta från nynäs #att kunna säga ifrån #att kunna säga positiva saker om mig sjä...

Instagram

 

Fråga åsa

32 besvarade frågor

läsbart


Ovido - Quiz & Flashcards