Direktlänk till inlägg 18 november 2010

ointressant lista

Av åsa - 18 november 2010 08:42

    Nämn något som gjorde dig glad igår:när jag tände massa ljus å bara va. när jag pratade med mamma min

    Vad gjorde du kl 08 imorse: satt vid datan å drack kaffe

    Vad gjorde du för 15 min sedan: läste bloggar

    Det sista du sa högt:kram

    Det senaste någon sa till dig: hejdå

    Vad har du druckit idag: stoora mängder kaffe så nu är jag helt osömnig

    Vad var det senaste du åt:en macka

    Vad var det senaste du köpte:ljus, mjölk

    Vad är det för färg på din ytterdörr: mörk trä

    Vad är det för väder hos dig nu: samma skit som vanlig,det snöar

    Godaste glassmaken: choklad, gräddkola

    Tror du på kärlek vid första ögonkastet:ja självklart

    Sover du tungt: absolut inte Drömmer du mardrömmar: mest konstiga drömmar, sällan riktigt hemska eller riktigt roliga

    Trivs du med ditt jobb:stormtrivs

    Favoritklädsel:mysbyxor,munkjacka

    Favoritlåt just nu: teamo med rihanna

    Vad ser du om du tittar till höger: min vägg

    Vad gör dig glad just nu: att jag ska jobba idag

    Vad ska du göra härnäst:duscha hämta medicin

    Höger eller vänsterhänt: vänster

    Humör just nu: sisådär humör

    Favoritgodis: saltlakrits, skumgodis

    Kläder just nu: leggings å munkjacka

    Sommarplaner:inga än så länge

    Hur många kuddar sover du med:allt för många

    Morgon eller nattmänniska: ja, inte är jag nån morgonmänniska inte...

    Vad är viktigast för dig:sommar å våren,att må bra,inga negativa händelser i mitt liv

    Är du kittlig: för mycket

    Snarkar du: ja å gnisslar tänder

    Stjärntecken: jungfru

    Stökigt eller välstädat: både och

    Längtar du mest efter just nu: tropisk värme, pengar. kärlek

     

    Från
        Kom ihåg mig
    URL

    Säkerhetskod
       Spamskydd  

    Kommentar

    Av åsa - 19 september 2013 20:57

       I’ll live for you, I’ll breathe for youI’ll be for you I can hear above the noiseThere is something on the windAnd behind your eyes I can see the pain I am not a shallow seaI run deeper than you thinkAnd I will not leave ...

    Av åsa - 19 september 2013 20:44

       

    Av åsa - 27 augusti 2013 20:32


     

    Av åsa - 27 augusti 2013 18:52


    ja det var verkligen inte igår jag var inne å skrev.... mycket har hänt...lite klokare...NOOOTTT...lite äldre...lite visare...mer livsglädje..... JAAAAA...... ska nu försöka börja skriva igen...vet bara inte vart jag börjar... 26 kg mindre......

    Av åsa - 12 april 2012 18:23

     ställer mig på vågen å inser att 16,5 kg!!!!!!!!!!!!!! mindre är jag lyckan är total. jag har för första gången i mitt liv uppnått mina mål #gå ner i vikt #flytta från nynäs #att kunna säga ifrån #att kunna säga positiva saker om mig sjä...

    Instagram

     

    Fråga åsa

    32 besvarade frågor

    läsbart


    Ovido - Quiz & Flashcards