Direktlänk till inlägg 14 november 2010

veckan å helgen

Av åsa - 14 november 2010 11:27

som ni alla vet var jag på en väldigt gungig kryssning i tisdags. hade riktigt trevligt men det blev inget stor party.det var vi å pensionärerna, var uppe kl åtta å käkade frukost sen blev det bingo med alla gamlingar..ahhahaha.... onsdagen bestod sen av lite drinkar å sen bar set av till nacka till en vän för att där gå på kvarters krogen, men attans vad trött jag var orkade knappt vara social.. väldigt tidigt på torsdagsmorgonen bar det av hemåt för att åka på planerad inläggning (väl behövligt) träffade där en läkare som var totalt dum i huvet han gjorde ett rejält påhopp på mig så att det slutade med att det blev rapporterat. mer kan jag inte säga om det för det var så pass allvarligt. så kvällen bestod av massa ångest å trötthet, många funderingar på mitt liv. i fredags så kom j till mig båda var jätte trötta så det blev sängdax tidigt, jag hade massor med ångest men höll god min för j vill inte att han ska se hur illa det var. igår lördag så blev jag bjuden på middag hos bror, sen satt jag å hans flickvän å drack en massa vin å pratade gott tills vi bestämde oss för att gå hem till mig istället. blev några glas till sen blev det läggdax för mig. idag söndag ska jag försöka få tvätttid städa lite å bara vara. summan av denna vecka har varit mycket skratt lite ångest


  

 
 
Linda

Linda

14 november 2010 14:15

Hej fixade du bloggdesign?(:

http://www.lindismalmis.bloggplatsen.se

åsa

14 november 2010 15:00

ja jag kan fixa en design

 
Linda

Linda

14 november 2010 15:41

sv; okej tack så mycket addat(:

http://www.lindismalmis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Ella

14 november 2010 15:48

Heej! Jag undra om du kan ge några tips till min design ? Och vet du nån bra sida där man kan mixa om med bilder ?
www.lionzazu.bloggplatsen.se

 
elisabeth

elisabeth

14 november 2010 18:27

Hej, skulle du kunna göra en design åt mig!?:) Svara gärna på den här kommenatren så om du säger ja----- ger jag dig min mailadress sen;) (Tack i förväg)

http://www.tartaros.bloggplatsen.se

åsa

14 november 2010 18:40

självklart kan jag göra det adda mig på msn...ladyprincess@live.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av åsa - 19 september 2013 20:57

   I’ll live for you, I’ll breathe for youI’ll be for you I can hear above the noiseThere is something on the windAnd behind your eyes I can see the pain I am not a shallow seaI run deeper than you thinkAnd I will not leave ...

Av åsa - 19 september 2013 20:44

   

Av åsa - 27 augusti 2013 20:32


 

Av åsa - 27 augusti 2013 18:52


ja det var verkligen inte igår jag var inne å skrev.... mycket har hänt...lite klokare...NOOOTTT...lite äldre...lite visare...mer livsglädje..... JAAAAA...... ska nu försöka börja skriva igen...vet bara inte vart jag börjar... 26 kg mindre......

Av åsa - 12 april 2012 18:23

 ställer mig på vågen å inser att 16,5 kg!!!!!!!!!!!!!! mindre är jag lyckan är total. jag har för första gången i mitt liv uppnått mina mål #gå ner i vikt #flytta från nynäs #att kunna säga ifrån #att kunna säga positiva saker om mig sjä...

Instagram

 

Fråga åsa

32 besvarade frågor

läsbart


Ovido - Quiz & Flashcards