Direktlänk till inlägg 29 oktober 2010

inget att skriva

Av åsa - 29 oktober 2010 09:03

har verkligen inget att skriva om...eellr jo men det vill jag inte prata om här.....har helt enkelt tappat motivationen för att skriva  

 
 
carola

carola

1 november 2010 21:49

tack för att du kikade in till mig..
Vill så gärna ha likasinnade i min närhet.

Just idag har det varit OK.
Förra veckan grät jag hela dagarna, vela bara ta livet av mig.
Lider så med barnen som inte fattar varför deras mamma skriker och skäller på dom för ingenting.
Sen hittar dom mig gråtande i soffan.

Känner mig så värdelös...Ensam och vilsen.

Hur funkar det med dubbeldiagnoserna?
Äter du mediciner för båda?

Hur klarar du vardagen med jobb/familj/vänner.
Känns som om jag bara har min man kvar, vännerna har försvunnit.
Fick ett sms när jag låg inne på psyk från en vän, hon skrev att hon var så besviken på mig.
Det är inte precis vad man behöver just då, har inte hört av henne sen dess heller.
Det sårar fruktansvärt

Stor kram och var rädd om dig
Har datapaus nu fixar länk till dig sen om det är ok

http://mammacarola.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av åsa - 19 september 2013 20:57

   I’ll live for you, I’ll breathe for youI’ll be for you I can hear above the noiseThere is something on the windAnd behind your eyes I can see the pain I am not a shallow seaI run deeper than you thinkAnd I will not leave ...

Av åsa - 19 september 2013 20:44

   

Av åsa - 27 augusti 2013 20:32


 

Av åsa - 27 augusti 2013 18:52


ja det var verkligen inte igår jag var inne å skrev.... mycket har hänt...lite klokare...NOOOTTT...lite äldre...lite visare...mer livsglädje..... JAAAAA...... ska nu försöka börja skriva igen...vet bara inte vart jag börjar... 26 kg mindre......

Av åsa - 12 april 2012 18:23

 ställer mig på vågen å inser att 16,5 kg!!!!!!!!!!!!!! mindre är jag lyckan är total. jag har för första gången i mitt liv uppnått mina mål #gå ner i vikt #flytta från nynäs #att kunna säga ifrån #att kunna säga positiva saker om mig sjä...

Instagram

 

Fråga åsa

32 besvarade frågor

läsbart


Ovido - Quiz & Flashcards