Direktlänk till inlägg 21 oktober 2010

väntar

Av åsa - 21 oktober 2010 12:00

hatar å vänta min största svaghet idag...väntar på att få gå å jobba, funderar starkt på att åka tidigare till jobbet. istället för att glo in i dessa väggar...fina e dem ...hahaha. vaknat varje timma sen 01.45 inatt oxå. så piggheten e på hög nivå just nu. näää usch vad negativ jag e ,

  

 
 
Ingen bild

Nellie

21 oktober 2010 13:19

Hej hej! Såg dig I "rampljuset" eller vad det heter,och jag har en ny blogg och behöver verkligen en ny bloggdesign, skulle va megasnällt om du höre av dig. Finns på www.wordsincolor.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

carolinelensen.bloggplatsen.se

21 oktober 2010 18:35

Hej!
Gick in på din blogg för första gången och jag måste bara säga att du har en jätte fin blogg!!

 
Cecilia

Cecilia

21 oktober 2010 20:27

Jag skulle jättegärna vilja ha hjälp med en header :)

http://ceciliadarling.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av åsa - 19 september 2013 20:57

   I’ll live for you, I’ll breathe for youI’ll be for you I can hear above the noiseThere is something on the windAnd behind your eyes I can see the pain I am not a shallow seaI run deeper than you thinkAnd I will not leave ...

Av åsa - 19 september 2013 20:44

   

Av åsa - 27 augusti 2013 20:32


 

Av åsa - 27 augusti 2013 18:52


ja det var verkligen inte igår jag var inne å skrev.... mycket har hänt...lite klokare...NOOOTTT...lite äldre...lite visare...mer livsglädje..... JAAAAA...... ska nu försöka börja skriva igen...vet bara inte vart jag börjar... 26 kg mindre......

Av åsa - 12 april 2012 18:23

 ställer mig på vågen å inser att 16,5 kg!!!!!!!!!!!!!! mindre är jag lyckan är total. jag har för första gången i mitt liv uppnått mina mål #gå ner i vikt #flytta från nynäs #att kunna säga ifrån #att kunna säga positiva saker om mig sjä...

Instagram

 

Fråga åsa

32 besvarade frågor

läsbart


Ovido - Quiz & Flashcards