Direktlänk till inlägg 11 oktober 2010

morr...fräs..tvi!!!

Av åsa - 11 oktober 2010 16:30


som rubriken lyder e jag ganska irriterad just nu.vad e tillåtet egentligen att " råka" säga på fyllan????

helt ok om man vräker ur sig något man kan stå för sen.

ok om man gör bort sig ibland,bara jag själv som lider.

ibland har man det vara lättare att säga saker man ej vågar på fyllan.

MEN!!!! när det kommer till grova anklagelser har det gått för långt. att anklaga en han/hon som ens är där och kan försvara sig.

Det gör mig jävligt förbannad.Sen kan han/hon inte stå för det sen då det kommer på tapeten.så grovt som han/hon anklagat min bästa vän för är oförlåtligt. man gör bara inte så.speciellt när man överskridit 40+. sandlådenivå nästa tycker jag!!!! skulle vilja sätta mig i sandlådan å krascha alla slott!!

 
 
Micke

Micke

11 oktober 2010 20:38

Väldigt ofta som man har det som en bekväm ursäkt att skylla på alkoholen sen aldrig minnas...

Glad jag inte dricker och står därför för det jag säger... Kram

http://tomten.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av åsa - 19 september 2013 20:57

   I’ll live for you, I’ll breathe for youI’ll be for you I can hear above the noiseThere is something on the windAnd behind your eyes I can see the pain I am not a shallow seaI run deeper than you thinkAnd I will not leave ...

Av åsa - 19 september 2013 20:44

   

Av åsa - 27 augusti 2013 20:32


 

Av åsa - 27 augusti 2013 18:52


ja det var verkligen inte igår jag var inne å skrev.... mycket har hänt...lite klokare...NOOOTTT...lite äldre...lite visare...mer livsglädje..... JAAAAA...... ska nu försöka börja skriva igen...vet bara inte vart jag börjar... 26 kg mindre......

Av åsa - 12 april 2012 18:23

 ställer mig på vågen å inser att 16,5 kg!!!!!!!!!!!!!! mindre är jag lyckan är total. jag har för första gången i mitt liv uppnått mina mål #gå ner i vikt #flytta från nynäs #att kunna säga ifrån #att kunna säga positiva saker om mig sjä...

Instagram

 

Fråga åsa

32 besvarade frågor

läsbart


Ovido - Quiz & Flashcards