Direktlänk till inlägg 31 mars 2012

nytt kapitel!!

Av åsa - 31 mars 2012 14:05

den 1 juli vänder jag blad och startar ett nytt kapitel i mitt liv.

jag ska flytta till nacka. bästa beslut jag någonsin gjort i mitt liv..

att bli åsa igen!!!

kommer att jobba kvar i nynäshamn. men kommer att pendla,vilket inte gör mig något alls.

känner att jag "gjort mitt i nynäs". 

känner mig inte det minsta orolig hur det kommer gå, ser bara fördelar med detta.

har kollat upp allt och ordnat allt som behövs inför en flytt.


att som nu ha 1 timma till stan,till att ha 10 min till slussen. ska bli helt underbart.

leendet är stort!!!!!

  

ja och så har jag börjat träna...fy sjutton vad skönt det är. trodde inte att jag hade en sådan karaktär

inför träningen, tex som idag börjar morgonen som alltid....

går upp sätter på kaffe startar datorn och tittar på facebook...

och inser näää.....jag går å tränar istället...

så skönt att lägga energin på ett gåband...

 

   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av åsa - 19 september 2013 20:57

   I’ll live for you, I’ll breathe for youI’ll be for you I can hear above the noiseThere is something on the windAnd behind your eyes I can see the pain I am not a shallow seaI run deeper than you thinkAnd I will not leave ...

Av åsa - 19 september 2013 20:44

   

Av åsa - 27 augusti 2013 20:32


 

Av åsa - 27 augusti 2013 18:52


ja det var verkligen inte igår jag var inne å skrev.... mycket har hänt...lite klokare...NOOOTTT...lite äldre...lite visare...mer livsglädje..... JAAAAA...... ska nu försöka börja skriva igen...vet bara inte vart jag börjar... 26 kg mindre......

Av åsa - 12 april 2012 18:23

 ställer mig på vågen å inser att 16,5 kg!!!!!!!!!!!!!! mindre är jag lyckan är total. jag har för första gången i mitt liv uppnått mina mål #gå ner i vikt #flytta från nynäs #att kunna säga ifrån #att kunna säga positiva saker om mig sjä...

Instagram

 

Fråga åsa

32 besvarade frågor

läsbart


Skapa flashcards