Direktlänk till inlägg 5 juni 2011

underbar text (mauro scocco)

Av åsa - 5 juni 2011 14:05

När det otänkbara händer

Som ingen människa kan förutse

När ödet ger dig en hand du aldrig ville se

Kan någon se nån mening i något av det som sker

Varför drabbades just du

Varför just här och nu


Du har en lång mörk väg framför dig

Som du aldrig tänkt att gå

Man får ta ett steg i sänder

Vad ska man annars göra


När det otänkbara händer Inget hörs och inget syns

När en värld plötsligt bryts itu

Dagar kommer och dagar går här


Solen skiner som förut

Det är nåt vi gärna glömmer

Det här livets bräcklighet

Och för dom som lämnas kvar


Bara frågor inga svar

Du har en lång mörk väg…

Du kommer klara det här

Ge det den tid det tar


För varje vilsen människa finns en väg tillbaks Tillbaks…

Du har en lång mörk väg…

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av åsa - 19 september 2013 20:57

   I’ll live for you, I’ll breathe for youI’ll be for you I can hear above the noiseThere is something on the windAnd behind your eyes I can see the pain I am not a shallow seaI run deeper than you thinkAnd I will not leave ...

Av åsa - 19 september 2013 20:44

   

Av åsa - 27 augusti 2013 20:32


 

Av åsa - 27 augusti 2013 18:52


ja det var verkligen inte igår jag var inne å skrev.... mycket har hänt...lite klokare...NOOOTTT...lite äldre...lite visare...mer livsglädje..... JAAAAA...... ska nu försöka börja skriva igen...vet bara inte vart jag börjar... 26 kg mindre......

Av åsa - 12 april 2012 18:23

 ställer mig på vågen å inser att 16,5 kg!!!!!!!!!!!!!! mindre är jag lyckan är total. jag har för första gången i mitt liv uppnått mina mål #gå ner i vikt #flytta från nynäs #att kunna säga ifrån #att kunna säga positiva saker om mig sjä...

Instagram

 

Fråga åsa

32 besvarade frågor

läsbart


Ovido - Quiz & Flashcards