Direktlänk till inlägg 28 maj 2011

falla fritt

Av åsa - 28 maj 2011 22:18

Vad vill du säga när allting är sagt

vad vill du känna när någon tagit din makt

du vill att jag ska sjunga men bara om sånt som hör till sitt

men ska jag sjunga då ska det finnas tid att sjunga fritt


Vem vill du spela när du lagt alla kort

hur vill du leva när tiden går för fort

du vill att jag ska känna för något som aldrig känts som mitt

men ska jag känna då ska det finnas tid att känna fritt


Hur ska du veta om ingen lärt dig

hur hur ska du våga chansa

du som aldrig haft nån tur


du vill att jag ska älska med nån som bara älskar sitt

men ska jag älska då ska det finnas tid att älska fritt


Vad ska jag skriva för att du ska bli berörd hur högt

ska jag skrika varje gång jag vill bli hörd

du vill att jag ska falla mot något som du har gjort till ditt

men ska jag falla då ska det finnas tid att falla fritt

 
 
Christy

Christy

29 maj 2011 11:52

Underbar låt! Blir nog "dagens låt" i min blogg :)

http://christys.bloggplatsen.se

åsa

29 maj 2011 12:32

det gör du rätt i...kramen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av åsa - 19 september 2013 20:57

   I’ll live for you, I’ll breathe for youI’ll be for you I can hear above the noiseThere is something on the windAnd behind your eyes I can see the pain I am not a shallow seaI run deeper than you thinkAnd I will not leave ...

Av åsa - 19 september 2013 20:44

   

Av åsa - 27 augusti 2013 20:32


 

Av åsa - 27 augusti 2013 18:52


ja det var verkligen inte igår jag var inne å skrev.... mycket har hänt...lite klokare...NOOOTTT...lite äldre...lite visare...mer livsglädje..... JAAAAA...... ska nu försöka börja skriva igen...vet bara inte vart jag börjar... 26 kg mindre......

Av åsa - 12 april 2012 18:23

 ställer mig på vågen å inser att 16,5 kg!!!!!!!!!!!!!! mindre är jag lyckan är total. jag har för första gången i mitt liv uppnått mina mål #gå ner i vikt #flytta från nynäs #att kunna säga ifrån #att kunna säga positiva saker om mig sjä...

Instagram

 

Fråga åsa

32 besvarade frågor

läsbart


Ovido - Quiz & Flashcards